خاک سرخ

اشعار و متون ادبی به قلم مهدی جابری

خاک سرخ

اشعار و متون ادبی به قلم مهدی جابری

گُلِ من !

 

  

 

    زیر مهتابِ نگاهت که نِشستم گل من

     می زدم زخمه به گیتارِ شکستم گُلِ من
  
 

    با صدائی خفه از بغض بخوانم غزلی
    عشق تو داد چنین کار بدستم گل من

 

    یاد دارم که نیامد به سراغم دلِ تو
    باغرورت همه گفتی برو هستم گل من

 

    خواب دیدم همه در بسترِ تو غرق شدم
    حیف ،آن لحظه که این خواب گسستم گل من

 

    چشمِ بیمارِ مرا بیـنُ کمی رحم نما
    مثلِ یاسی ، همه از بوی تو مستم گل من

 

    بی تو گرمای تنم رفته و من مات شوم
    کفر اگر این نشود شاه پرستم گل من

 

    بازهم زلزله افتاد به این کاسه ی چشم
    تا که این دفتر شعرم ز تو بستم گل من

نظرات 7 + ارسال نظر
دلارام یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ق.ظ http://delaram360@gmail.com

خیلی خیلی خیلی زیاد قشنگ بود

آرام یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ب.ظ http://www.khialebehesht.blogfa.com

هی ابر می‌شدم من و باران نمی‌گرفت

باید شروع می‌شد و پایان نمی‌گرفت



تصویر گیج زندگیِ با توام دریغ

از دور جلوه داشت ولی جان نمی‌گرفت



من ساده عاشقت شده بودم ولی چه سود

وقتی که زندگی به من آسان نمی‌گرفت



بین من و تو فاصله انداخت عاقبت

تقدیر از من و تو که فرمان نمی‌گرفت



کیفیت عبور تو از من....من از تو ....آه!

این گونه کاش سیر شتابان نمی گرفت



خشکید چشمه‌های امیدی که داشتیم

باران نمی‌گرفت...نه، باران نمی‌گرفت



دنیا دلش شکست برای من و تو آه!

ما دلشکسته‌ها که دعامان نمی‌گرفت



بی شک اگر که میشیِ چشمت نبود عشق،

در من هنوز هم سر و سامان نمی‌گرفت

مهرداد نصرتی

عروسک سخنگو یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:40 ب.ظ http://kafefenjoon.blogfa.com

شعر فوق العاده ای بود

چرا قالبتون یه مدته به هم ریخته؟

نمی دونم
قالب در نوت بوک خودم و در اداره نیز درست است . حتما از جای دیگری نیز کنترل می کنم . ممکنه اشکالی که مشاهده می کنید رو بنویسید ؟

گل مریم یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:00 ب.ظ

سلام
خیلی قشنگ بود! اگه اجازه بدین با آدرس لینکتون بزارم وبم... رو دربایستی نکنید به وقت... من ناراحت نمیشم

سلام
اختیار دارید . هرطور صلاح می دانید

سحر یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:43 ب.ظ http://dayzad.blogsky.com/

وای بی تعارف فوق العاده بود!
ممنونم به دلم نشست!

ترانه بختیاری چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ق.ظ http://parastoo33.blogfa.com/

سلام مهربان همیشگی ام
روزتان بخیر وخوشی .
خوب و سلامتید؟
ایشالا همیشه شاد شاد باشید
با حضور صمیمی و مهربانتون دلم را شاد کردید
شادیت فزون مهربانم


بگذار ببارد باران

بی وقفه وقتی با توام

وقتی چتر دست های گرم تو مرهمی است بر اندام کوچکم

بگذار بتابد خورشید

بی واهمه از ابر دوردست ها

تا سرخ شود گونه های سفیدم

نه از تابش آفتاب

بلکه از نقش بوسه های گاه گاه تو

بر بوم تنم

بگذار ضعف کند تمام بودنم

برای تکه ای از نگاه شیرین تو

تا نفس ، نفس هایم عطشناک جرعه ای شود

از بازدم اسم تو

بگذار بمیرم برای تو

تا شاید جنون عشق زنده ام کند

تا بمیرم به جای تو

اپم منتظر حضور گرمتان هستم

زرین دخت پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 ق.ظ http://harfestan.blogfa.com

سلام...سال نو مبارک انقدر منگ و گرفتارم که نمیدونم قبلا بهت تبریک گفتم یا.... همه یشعرایی که این مدت نخوندمو خومندم...لذت بردم در حد خودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد